onsdag 14. oktober 2009

Dere lurer nok på grunn til at jeg kaller bloggen min for Optimisten, men det har seg slik at jeg går rundt med en stor overbevisning at jeg en dag vinner i LOTTO
Jeg drømmer meg heilt vekk både onsdager og lørdager må dere vite- haha.
Har liggende inne faste lykketall på 5 ukers kuponger pluss vilkårlige tall fra tippemaskina til Norsk Tipping som en ekstra sjanse for at jeg en vakker dag skal bli oppringt med drømmesetningen; Du er den heldige vinner av 1.premie potten!

Mi supergode bestevenninne
LINE, bruker uttrykket " Ordna seg" ganske ofte og for mitt vedkommende håper jeg det vil stemme :)

1 kommentar:

  1. Det er ikke den eneste grunnen til at navnet passer bra vennen.Men du har alltid vært positiv og optimistisk og det er en god egenskap.Kjempeglad for at du har starta deg blogg:)Man blir litt hekta..Hi hi..Kos, suss og klem fra may:)

    SvarSlett