søndag 8. august 2010

♥ CECILIE&LINDA ♥



















Disse 2 vakre personene som bildene viser er
en viktig del i LIVET mitt : Mi kjære storesøster Cecilie & svigerinne Linda ♥
Jeg er ufattelig glad i dei begge 2 sjøl om følelsene mellom søstre har sterkere bånd (Linda vet ka jeg meina så e vet ho ikkje blir fornærmet av dette utsagnet) I løpet av sommeren 2010 har disse 2 fantastiske damer endret sin livsstil og fått ett nytt syn på livet. For oss som kjenner disse godt- vet ka jeg snakka om. Dei er ett bevis på at så lenge kjærligheten eksisterer finnes det HÅP for alt. En stor snuoperasjon fra dei begge har gitt oss i familien ett nytt håp om at gode gamle Cecilie&Linda er tilbake i våre liv. Er så STOLT av dei at ord kan ikkje beskrive denne stolthet.
Dei står på og kjemper for fremtiden- respekt har jeg for di 2.
Vil i denne anledning si at JEG ER GLAD I DÅKKE ♥ og til oss er det alltid åpne dører og vi er tilgjengelig 24 timer i døgnet. Takker dem for all hjelp som e har fått både til ungepass og hus/hage hjelp. Jeg har hjulpet på andre måter ifølge utsagn fra personene sjøl!!!! Vi vet ka det er snakk om her!!! Takker for 2 flotte dager sammen denne helga og en topp tur til Storevatnet igår.
Kos og klem fra lillesøster-Cornelie-Christian og Cita ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar