lørdag 4. september 2010

ØNSKELISTE

Henriksdal stol med blekinge trekk er
spisestue stolene som jeg etterhvert
skal gå til innkjøp av, men skal først
pusse opp bordet som hører til det
flotte skapet jeg kjøpte av venninna mi MAY


Hemnes kommoden tror jeg skal få en fin plass
på kjellerstua mi ei en krok sammen med lenestol
fra Ektorp som bildet under viser.
Dette bildet har jeg "lånt" fra Ikea sin profilside.

Ektorp sin lenestol anser e som en megadeilig kosestol ♥

Ektorp sin 3 seter og 2 seter i kvit er drømmen
men kor praktisk det er med kvit sofa i hus med
2 unger -hund og en skikkelig arbeidskar kan nok
diskuteres langt og lenge- MEN det geniale er jo
at trekket er vaskbart så man kjøper ekstra trekk
som man har i reserve :)

Da har jeg fått vist dere litt av mine ønsker , men jeg leiter etter den
beste løsningen for vaskerommet som er under konstruksjon av
dyktige & flinke arbeidere som er innleid for det store prosjekt
KJELLERSTUE som jeg kommer tilbake til etterkvart.

Ønsker alle en FLOTT lørdag-nyt SOLA og KOS dåkke MAX.

1 kommentar:

  1. Hei Terese!
    Takk for fine ord på bloggen min!
    Så gøy at jeg kan inspirere til nok til å sette igang slike prosjekter. Du får legge ut bilder når kjellerstua di er ferdig :)

    Jeg har ikke gjort så mye med den. Kun fjernet de største stiftene og flisene som stakk ut og pusset den med pussemaskin slik at ingen får flis :) Har tross alt to smårollinger i hus :)

    Lykke til! Og ja, du må ta deg en tur til Ålesund for å handle, butikken er utrolig fin!!
    God helg!
    -Amalie

    SvarSlett