fredag 3. desember 2010

♥ADVENT OG JULEFORBEREDELSER♥

Jeg ønsker alle kjente og kjære en deilig adventstid og koselige juleforberedelser ♥
Jeg har vært meget fraværende på blogginnlegg, men har brukt tiden til en del andre
fornuftige ting; oppussing av kjeller,maling,jobbing,husarbeid og fulgt mange mange
blogger som gir meg MYE inspirasjon og ideer som jeg kan realisere i mitt hus.


(bilde lånt fra bloggen; herlighet-as.blogspot.com)

Jeg som di fleste damer har mange julegaveønsker også i år.
Både av ting vi treng og ikkje treng, men som vil skape en
hyggeligere atmosfære rundt omkring i hus & heim.

Mern iår er faktisk mitt høyeste ønske en nyttig ting;
disse varme og gode PAJAR skoa ♥
Det må være en drøm å ha på foten i disse kuldegrader som
gradestokken viser oppmot minus 15 :(
Da kunne jeg og mi kjære firbeinte Cita gått lange
og varme turer trass minusgradene!!

Så om julenissen følger min blogg eller tilfeldigvis andre snille,
så hadde det varmet mine bein og hjerte om det låg ett par slike
deilige og fine sko under juletreet 24 desember.
Og om noen lurer; JA e har vært snill jente og fortjener ett par :)


Ha en videre flott advent med alle juleforberedelser som dokke måtte føle for;
jeg har personlig kun 2 gaver foruten den store gaven til mine barn igjen-
og er fornøyd med å ha kommet så langt innen 3.desember

Hovedvask i hus og nedvask av nyoppusset kjeller får vi starte på når
energien er tilbake for fullt !!!

7 kommentarer:

  1. Heisann.
    Koselig du kom innom bloggen min og likte koppene vi har fra Mille Moi....
    Vi sender vi så bare send meg en mail på
    match.heimdal@voice.no
    Vi har også fatene til koppene ..lekkre de og....
    ha en flott kveld..
    klæm Frk Wickstrøm

    SvarSlett
  2. hohoo .... ja like greit å vere ferdig - eller iallefall nesten ferdig med pakkene ;)
    Eg har igjen til minste guttet og noe smått - men resten er i boks ;)
    Smil fra monika

    SvarSlett
  3. Hei! Eg kika inn her ein dag før, men såg det var lenge sidan du posta siste innlegg? Tusen takk for fine ord hos meg. Eg er ingen spesiell person, men eg er nok nokså ærleg... Og veldig audmjuk over at så mange menneske kikar inn i Draumeverda mi kvar dag. Og alle fine kommentarar som varmar langt inn i hjertet mitt... Frå slike som deg! Håper du har ein kjempefin kveld! Ser nesten inn til deg frå loftsvindua. Ser Øggaren meiner eg?

    Vi ser i alle fall at det lyser frå toppen av Roalden; ser ut som eit romskip har landa der... :)

    God klem frå Elin!

    God klem frå Elin!

    SvarSlett
  4. Kart kommer til deg i posten :O)

    Heidi

    SvarSlett
  5. Hei hei.
    Stoffene mine kjøper jeg på møbeltapetsererverkstedet mitt. Men vet det er noen interiørbutikker som forhandler JAB/Shivasso.Du får spørre rundt. Kanskje jeg kan selge etterhvert også.
    Fin dag videre
    Klem
    Randi

    SvarSlett
  6. Hei! Takk for fine ord! Du spurde om lampa på kjøkkenet, den er frå Bloomingville eller House Doctor? Kjøpt hos Emmas Verden i Langevåg. Veit at ho hadde slike inne når eg var der sist.

    God helg klem frå uti fjorden!
    E :)

    SvarSlett
  7. Hei!
    Takk for koseleg kommentar på bloggen min :)
    Sjølvsagt kan du få fargekoden på skapet. Den er s2510-B70G.

    SvarSlett